Reclamele sunt grupate in cadrul publicatiei sub rubrici precum Contabilitate, Automobile, Produse agricole, Imbracaminte, Vanzare si Inchiriere etc. Aceasta clasificare a produselor si serviciilor oferite este cunoscuta sub denumirea de anunturi.

Exista multe site-uri de publicitate unde va puteti posta anunturile dvs. clasificate fie prin trimitere manuala, fie prin trimitere automata gratuit, pentru a ajunge la milioane de potentiali clienti.

Echipa de trimitere a anunturilor de pe fiecare site web examineaza si optimizeaza reclamele dvs. folosind niste etichete competente. Ei vor trimite anunturile dvs. clasificate in conformitate cu tinta publicului dvs. pe categorie sau regiune.

Anuntul online are doua avantaje, cum ar fi crearea unui link inapoi bun catre site-ul web si oferirea sanselor unui potential consumator de a ajunge la produsul dvs. si de a-l cumpara. Puteti posta anuntul dvs. impreuna cu un articol, imaginea produsului, informatii de contact si oferte.
 
Exista diferite tipuri de anunturi in functie de categorie, oras si pret. Veti putea gasi anunturi pe categorii, cum ar fi Calculatoare si electronice, Animale de companie si rechizite, Automobile, Antichitati si obiecte de colectie, Mobilier pentru casa si birou, Locuri de munca si locuri de munca, Personale si asa mai departe.

De obicei, anunturile sunt afisate si ordonate dupa pret, oras si categorie insa exista o sumedenie de filtre care te ajuta sa ajungi rapid la produsele cautate.

Oportunitatile de afaceri folosesc, in general, siteuri de anunturi pentru a-si vinde serviciile. Multe companii folosesc anunturi in recrutare pentru oportunitatile de angajare disponibile.

Anunturile tiparite aproape ca au disparut in ziua de astazi,site-urile de anunturi online precum acest site am preluat conducerea.
Modelele obisnuite de preturi pre-line nu sunt utilizate in anunturile de pe internet.

Multe companii ofera anunturi gratuite la nivel global datorita naturii lor de auto-politie si structurilor cu costuri reduse. Alte companii se concentreaza pe zona locala a orasului natal si centrele urbane folosind coduri postale. In plus, unele companii functioneaza atat ca furnizor de servicii de aplicatii, cat si ca platforma de livrare de continut.
 
Potrivit Market Research Classified Intelligence, in 2003, piata pentru anunturi a fost estimata la 15,9 miliarde USD pentru presa scrisa si 14,1 miliarde USD pentru online in SUA.

Ziarele de stiri se confrunta cu o scadere a veniturilor din cauza cresterii anunturilor online. In 2007, unele dintre principalele lanturi de hartie de stiri au inregistrat o scadere de 14% pana la 15% a anunturilor, in timp ce traficul catre site-uri online a crescut cu 23%.
 
Serviciile de trimitere clasificate includ Publicitate clasificata gratuita si Publicitate clasificata platita. Companiile de servicii SEO promoveaza concepte valoroase in schimbul de informatii, oferind abonatilor sansa de a-si posta reclamele pe o pagina web.

In anunturile platite, trebuie sa platiti pentru actiunea Pay per Click. Nu exista niciun cost ascuns implicat aici, cu exceptia taxelor de procesare.

Aspectele de plata per clic si plata pentru performanta ale instrumentului de publicitate s-au dovedit a fi calii de lucru ai unei retele de marketing afiliat de succes si diversificate, fara a depasi bugetul companiei.